babettewildhagen.reismee.nl

Hallo lieve mensen

Hallo lieve familie, vriend(inn)en, kennisen en misschien wel onbekenden..

Leuk dat jullie op mijn pagina kijken!

Nu nog vanuit ons koude kikkerlandje Nederland! Ik ben vandaag verrast door mijn lieve familie en vriend(inn)en met een supriseparty omdat ik over 4 dagen vertrek naar het warmeSuriname!

Ik ga deze blog bijhouden zodat jullie mijn avontuur mee kunnen volgen. Maar ik heb hem ook een beetje voor mezelf dat ik als ik terug in Nederland ben zelf ook terug kan lezen, want ik denk best dat ik wat dingetjes ga vergeten!

Ik zal hier regelmatigfoto's, filmpjes en reisverslagen proberen te plaatsen over al mijn avonturen en ervaringen tijdens mij reis. Viade kaart weet je waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je een mailtje ontvangen wanneer ik iets plaats. Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat jullie met me meekijken!

Lieve groetjes Babette

Reacties

Reacties

Wim en linda

Blij dat de eerste week goed bevallen is en een lange blog vinden wij niet erg alleen maar super!!! Geniet xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!